9.9.11

A to B

Ma postitan lihtsalt oma lennujaamades igavusest kirjutatud jama ära. Austraalia kohta teen ehk mingi päev ka postutuse. Praegu ei viitsi, kõndisime Kaabiga just mingi 10-15 km maha Brisbane'i peal, kui mitte rohkem. Mu jalg on küll mõnuga vatti saanud ja päris paistes omadega. Hetkel istume Brisbane'i raamatukogus ja üritame oma Vodafone'i sim'i ära aktiveerida, aga mingi imelik keiss on sellega. Tahaks muidu täna veel Brunni õe Monikaga kokku saada, aga kell muudkui tiksub. Siin on kohalik kell hetkel 19:38 ja me läksime linna peale mingi ääm, 15-16 vist. Igaljuhul, väsitav on see päev olnud. Eile magasime terve päeva üldse maha. Õhtul ärkasime selle peale, et igalpool käis paarteyyyy, woohoo. Läksime siis ka ja sõime k on küanapirukat ja istusime kohalikus baaris ja jõime õllet. Aaaa, kanapirukas maksid üle 5 dollari. Päris kallis elu siin küll ses suhtes. A ok, copy paste mu teksist ruttu, sest läpaka aku saab tühjaks.


1st stop, Brüssel:

kell on mingi muhe 21:53 selle fafaa Brüsseli aja järgi ja pärast mitut kilomeetrit katkise jalaga kõmpimist oleme lõpuks jõudnud sihtpunkti - tadadaaaratattaaaaa, meet B 10!
Kaabi läks just vett otsima. ma kaitsen meie pagasit, sest no olgem ausad, kes see ikka suudaks minu juuresolekul kotijooksu teha, no chance noh. Ma olen ju nagu antiloop. Või see, ptui, gepard. Jah, gepard.
ilmselgelt hakkan ma hulluks minema. ma näiteks just kuulsin, et keegi hüüdis mu nime.
tegelikult on siin päris kahtlane üksinda passida, sest siin on väga palju kahtlasi isikuid veel, kes on sammud seadnud Abu Dhabi poole. Jep, nii ongi, ma polegi see kõige kahtlasem. vat sulle siis.
Kaabi saabus. Ma nüüd katsun olla.
Kui netti saan, siis ma saan netti.
ps. siin meie vahetus läheduses istub üks kahtlane kiilakas tüüp, kes häälitseb. Häälitsuse nimi on "aaam. aaaaaaam. paus. aaaam. pikem paus. pikem aaaam."
skeeri igaljuhul. tsau. tunni ja 15 min pärast algab lend sooja kätte.


2nd stop, Abu Dhabi:

Omadega in Abu Dhabi, biatches. Lend oli no ikka üle prahi tüütu ja istmed olid nagu kivist ja ruumi oli pmst liigutada kõikidel 10*10 cm. Aga kui need asjad välja jätta, siis oli päris normaalne, süüa sai ikka nii, et tapab. Iga 10ne minuti tagant käidi küsimas, mis vaja ka kas vaja ja kuidas vaja. Ja teenindajad olid ikka eriti ülesse löödud, võrreldes eestlastega seal Estonian Air'is. No tegelikult meenutasid nad tegelikult isegi veidi kloune. Ja ma kardan kloune. Sellega meenus mulle see mingi eriti äge saksa sari. Nimi oli vist oh üllatust Kloun.
Mis veel siis ää? Aa , siin lennujaamas on kõik teenindajad nii toredad, seal Brüsselis oli küll suhteliselt suva neil. Vähemalt sellise mulje nad jätsid.
Ja siin on nii imelik kliima, külm ja niiske, vähemalt minu meelest. Kaabi raudselt arvab, et jube palav on hommikul kell 8 kohaliku aja järgi. Aaah. Ei ole!
Ja kõik kohad on hullemat sorti araabia mimme täis:D sellised ERITI mukitud ja fashion-passion faafaaa cucci versace.
Ok. Näeme juba Brisbane's. See lend tuleb total piin arvatavasti. Sama lennuk pmst, mis enne. Äge. Not not not.
Cheers.
Me ostsime just misiganes Abu Dhabi raha eest Red Bull'i.


3rd stop, Singapur:

Jeeeah. Väikene peatus Singapuris tähendab seda, et peame ligi tund ikkagi ootama lennujaamas. Üldse ei viitsi enam, ausalt ka. Vähemalt on toidud lennukis endiselt head ja juua saab ka põhimõtteliselt kõike.
Siin lennujaamas oli muide kõige haigem turvakontroll üldse. Hea, et mõni riie selga jäeti üldse. aaah, tegelt nii hull ka polnud, aga põhimõte jääb siiralt samaks.
Ja Kaabi ajab mind närvi. Faaa faaaaa.
Muide siin on juba päris tore ses suhtes, et õigeid austraallasi on päris palju igalpool läheduses ja neist on ikka üldiselt nii hästi aru saada, et nad Aussie'st on. Näiteks üks kutt just mingi istub mul kõrval ja...räägib. No ses suhtes on põnev, et ma kuulen esimest kotrda reaalselt nende juttu. Polegi nii hull aru nende slängidest ja aktsendist aru saada, kui arvasin alguses.
Aaaaa, kas ma juba mainisin, et Kaabi ajab mind närvi?
Eniveis, ajab küll.

____________________________________________________________________________________

Nii palju siis minu lennujaama-elust teile.
Saime just oma telefoni nr ka paika, sähh, helistage ja kirjutage siis: 04100 64734
see aussie kood toppige ise sinna ette vms:D
okei, cheers!
mingi päev postitan pilte ka:)

0 comments:

Post a Comment