18.1.12

lovin lovin lovin





tegelikult ma hakkan vaikselt surema siia. ma pakun, et minu karavanis on mingi tagasihoidlikud 50 kraadi hetkel. i feel like melting, ausõna.
ma tahaksin kanasuppi endale teha, aga sellise kuumusega väga ei viitsi vist väää. homme saab tööle minna vähemalt, ses suhtes, et raha tahaks. mingi kolm päeva pidime niisama passima hetkel, sest boss on ära ja blabla. Mul varastati muideks rahakott ära pubis, mingi rahulikud 400 dollarit olid sees tol hetkel mul seal. Muidu ma ausõna ei kanna nii suurt hulka raha kaasas endaga, kui väljas käin, aga seekord oli teine keiss ja just tol õhtul pidi keegi päkad peale mu rahale panema. fun. id-kaartist olen ka ilma, aga selle loodan veel ülesse leida. ehk joppab.
mul on nii palju asju vaja osta ja seega olen ma oma 400 dollari pärast eriti õnnetu. ma tahtsin kunstitarvetepoodi shoppama minna, sest mul on inspiratsiooni pilvedeni, aga materjali njetu, fakkkk.

0 comments:

Post a Comment