15.7.11

i suck at this

Tänane päev koosnes filmidest, vesipiibust ja vihmast. Mitte midagi tarka ei teinud ja mitte midagi tarka ei näinud ja kusagil targas kohas ei käinud ka. isegi vesipiip oli täna kuidagi nõme.
Tegelikult peaksin/tahaksin netimaailmast paar päeva end välja lülitada, aga siis rikuksin ma endale antud lubadust päevas vähemalt korra siia midagi postitada. Oh well, ma ei tea ma ei tea...aga mul on selle vihmaga seoses kuidagi sügise tunne. Selline masendav sügise tunne, mitte see hea. Selline tunne, et alles suvi hakkas ja juba nagu tõmbab koomale vaikselt ja kõik on selline...sujuvalt depressiivne vms. AGA õnneks olen ma kaval ja lähen varsti uut suve nautima. Sellega seoses hakkab mind tegelikult paanika juba valdama, ses suhtes, et nii palju on vaja teha ja värki, aeg tiksub nii kiiresti ja ma pean välja nuputama valemi, kuidas 23 kg sisse kõik oma hädavajalik träni ära mahutada. Tõeline katsumus saab sellest mulle...ja nüüd, kui lubate, vajun ma unne.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

ps. mul on selline kahtlane tunne, et ma ei saa üksinda vihmaga magada:/ üldsegi nagu. appi. kui müristama ja välkuma ka hakkab, siis ma jooksen pätapäta Innu kaissu, i swear :/

0 comments:

Post a Comment