30.8.11

electric feel

Photobucket

Ah ma lihtsalt tahtsin näha, mis mu käte läbi kell 2 öösel sünnib, kui ma olen eriti väsinud ja igasugust inspiratsiooni napib...nagu ka motivatsiooni. Võtan seda väljakutsena, aaah. Aga muidu suhteliselt retarded asi sündis. Njeetu selline nagu oleks vaja olnud. Vaja oleks mingit wow'd, mitte mingisugust njaah't.
Muidu istusime Kiku ja Matu ja Kaabiga väljas ja sõime(loe: ma olin ainus näljane, kes toitu tellis). Siis istusime toas ja ei lasknud inimestel magada.
Nüüd istun ma üksinda toas ja ei lase inimestel magada.
Ingrid ja Beko panid johhaidii Aussie poole täna omadega. Nädala pärast teeme meie Kaabiga samamoodi. Uskumatu muidu, et juba nädala pärast. Täna käisime raha vahetamas. Ma hakkan ainult viiekatega maksma seal, sest see raha on nii roosa ja nummi. Monopoli raha noh. Pole ime, et Austraalias inimesed õnnelikud on...isegi nende raha on õnneliku välimusega.
Ja minu jalg on täielik party-pooper. Võtsin ju eelmine nv kipsi ise ära, sest niigi lasin kaua sellel olla. Nüüd käisin igaskjuhuks konrollimas röntgenis, et kuidas mu luukene elab. Aga vat väga ei elagi. Ikka katki. Õnneks lubati mul ilma kipsita edasi paraneda, aga kui arsti ettekirjutust järgida, siis tohin ma jalale toetuma hakata alles päev enne Austraaliasse minekut. Nooooo ma nüüd ei teagi.
issand issand aken on lahti ja vihma sajab ja külma tuleb tuppa.

0 comments:

Post a Comment