22.8.11

Jesus saves, I spend

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

uudis üks: ma murdsin end kipsist lahti, sest noo nii kopp oli ees.

uudis kaks: jalg on ikka päris muhedalt jube ja sellest võin ma ainult unistada, et ma järgmise nädala jooksul kõndida ilma karkudeta jne saan. huumor. I can't feel my leg.

uudis kolm: käisin Rakveres, sest Anni tahtis Tapale. Nägin esimest korda elus härga ja linnust ja koperdasin karkudega Põhjakeskuses ringi. Piin. Aga ma sain endale maailma kõige nunnuma kaelaketi. Kui hirv, kelle peast kasvab kirsipuu välja, pole maailma kõige toredam asi, siis ma ei tea, mis on...aaajah, sõin kanasalatit ka Rakveres. Epic.

uudis neli: mul on nüüd Windows 7. Kahtlane.

uudis viis: Anni, palju õnne sünnipäevaks, juhuuu!


Igav on ka. Aga see pole uudis.


0 comments:

Post a Comment