16.10.11

hola

Photobucket
Photobucket
Photobucket





...ei, ma ei tee seda postitust roosast Vaio'st, sest ma ei saa seda mitte kusagilt. Ükski Sony edasimüüja ei müü seda mudelit siin Oranges. Faa faa, tegelt ka. Nende veebipoest tellimine on aga täiesti ajuvabduse tipp ja ma ei hakka seda isegi üritama. Ainus võimalus on Syneysse vist sõita, mida ma lähima paari kuu jooksul vaevalt teen, seega...praegu loodan lihtsalt sellele, et äkki keegi siit läheb kunagi sinnapoole ja toob selle mulle ära. Kunagi.
Muidu on elu tore, eile oli Kaabi sünnipäev ja väikesest baariskäimisest sai elusuur pohmakas.
Aaa, me kolisime muide uude karavani, meil on nüüd kõvasti rohkem ruumi ja soojem on ka ja...ja telekas on ka. Hommikud ei ole enam nii masendavad, kui teleka saab mängima panna ja värki, mhm. Ilmad on ka ilusaks tagasi läinud ja iga päevaga tõuseb temperatuur paari kraadi võrra, varsti viskab vast 30 ära. Ja jah, ma räägingi ilmast.
Tegelikult ma arvan, et ma teen hiljem siia mingisuguse Aussie-teemalise postituse. Viin teid kurssi. Ja värki.

0 comments:

Post a Comment