7.10.11

Soon, oh so soon


Kuna minu praegune läpakas on ikka tegelikult väga väga juust ja ma hakkan teda iga päevaga rohkem vihkama, siis otsustasin ma endale uue osta. Ja Sony Vaio C seeria hakkas mulle nii meeldima, et ma olen valmis veidikene rohkem maksma, aga ma tahan just seda! Roosat ilmselgelt, ahahhaa.
Järgmisel nv-l teen ma juba arvatavasti siia oma uuest Vaio'st postitusi, jeeeeei.

Lähemalt saate tsekkida siit: Sony Vaio C

Ma lähen ootamisest suhteliselt hulluks, tahan tahan tahan juba!


Aaa, muust elust nii palju, et elu on ikka lill. Pakime ja sööme päev otsa õunu ja oleme ägedad ja teenime roppu raha. Ja ma lihtsalt jumaldan meie toredaid iirlastest naabreid! Ja meie "bossi". Ja kõiki teisi ka. Teid ka. Jeeeei.
Homme on meil jälle rugbynight baaris, Kaabil ja Sean'il on mingisugune kahtlane plaan enda näod Iirimaa lipu värvidesse maalida vms, ma loodan, et see on nali.
Aaa, ma üldse peaks siia iirlaste nimed kirja panema, sest mul on kuidagi nõme neid iirlasteks kutsuda. Eniveis, nad on Sean ja Marie ja nad oskavad vanas iiri keeles rääkida ja ma tahan kah selle ära õppida, sest see tundub nii tore.

Cheers!

0 comments:

Post a Comment